.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وام 50 میلیونی برای رزمندگانی با 2 سال سابقه جبهه

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر پرداخت حقوق نیروهای قرادادی، پیمانی و شرکتی همزمان با حقوق کارکنان دیگر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق نیروهای قراردادی و پیمانی در سال جاری اظهار کرد: مدیران حقوق این نیروهای زحمتکش را به موقع پرداخت کنند. در برخی از موارد دیده می‌شود که حقوق نیروهای قراردادی با تاخیر پرداخت می‌شود که این نیازمند تلاش و توجه بیش از پیش مدیران است.

وی از اختصاص 52 میلیارد تومان اعتبار به بخش‌های مختلف فرهنگی خبر داد و افزود: متاسفانه این اعتبار به خوبی توزیع نشده است.با رایزنی‌های صورت گرفته 200 میلیارد تومان از شرکت ملی گاز ایران برای توسعه گازرسانی اعتبار گرفته شده است که از این مقدار 3 میلیارد شامل احیای تاسیسات است. در بودجه سال جاری برای برخی از استان‌ها از جمله گیلان برای رزمندگان که سابقه 2 سال حضور در جبهه دارند وام 50 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد پرداخت خواهد شد.

در ادامه این نشست نیز ندیمی رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به قانون بودجه گفت: اعتبار هر پروژه فقط باید صرف همان پروژه شود.

وی تصریح کرد: افزایش بودجه در سال جاری تنها رشد عددی است اما با توجه به واقعیات اقتصاد بهبود عددی در تخصیص‌ها نداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.